.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

24 October 2012

wordless wednesday #22






korang rase korang makan?

15 coment cini:

Cik Nur said...

Kalau dah lapo..nur sebat je..heee.. :)

wan nurul hezrina said...

alahai cumilnyer..kalau buat camnie mmg nampak kreatif sangat silap2 tak makan.huhu

misz uzmy said...

Comel nyeeee

Che Rosliza Che mat said...

terlebih kreatif.....tak ada selera sis nak makan.....kikiki

Karukord Jagau's said...

kalau aku...aku hentam je...bedal semacam....ekekkekee

izan mama mia said...

kalau mia nie,...mau dia suruh simpan..sbb comel jer..kalau mama dia..makan jer..kalau dah lapo..hihi

Mrs Velentine said...

makan MV makan je kalau lapar

Deq's Qienz said...

Iskk xtau nk kata la..kalo dpn mata lalu ke tak.hihii

Che Rosliza Che mat said...

hai! kina buat apa?...

Chic Na said...

tak sampai hati nak makan. comel sangat. ^_^

Si Matatajam said...

Sayangnya nak makan...comel sgt..

Encik H said...

mak aih..comelnya..rasa mcm nak makan sekali dgn pinggan..hehehe

Deqla manjew said...

haha.. telor dadar dah jadi selimut..comel lorh..syg nk mkn tp betol kata nur, kalo dah lapor belasah je.. haha

dya bunga said...

mkn je..hihih..tpi sblm mkn snap pic dulu.haha

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kalo dh lapo sgt akak belasah jer nasi tuh haha

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu