.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

13 October 2012

kina nyh kacok ker?







pgn diploma

pgn

waktu dinner pgn

program batch

lecture yang dah pindah
she is osem


waktu nyh kina demam xp sempat lagi posing2 kan..


sori mintak korang layan gambar kina yang buruk 2..hehehe...sebenarnya entry nyh kina nak tanya korang..korang rasa kina nyh kacok x?
hehe..kalau korang tengok betul2 kina..korang rase ade tak darah lain mengalir dalam diri kina..
penah sorang makcik 2 cakap cam nyh kat kina..

makcik:cantik hidung awak..ade keturunan lain eh?
kina:xdeklah makcik..
makcik:alah xyah nak tipu makcik..ade kan?
kina:xdeklah..serius xdek..
(dalam hati kina,makcik nyh nak cakap kina nie kacok ngan pakistan le 2)

sedih sungguh..

hehe..actually bila orang first time jumpa kina mesti ingat kina nyh kacok..sebab hidung kina tinggi(eh boleh ke guna tinggi?mancung eh..xp xdeklah mancung sangat)

hehehe..jadi jawapan persoalan kina adalah kina x kacok..mak kina orang pahang ayah kina orang kelantan..kina mewarisi hidung mak kina..mak kina cun taw law nak tahu..hehe..mase muda2 dulu..xp xdek pulak gambar nak kc korang..

hehe..kina suke gigi kina dalam banyak2 angota..:)
sebab gigi kina tersusun rapi..
ramai tanye pakai gigi palsu ker?
heheh..kina syukur dengan kejadian ALLAH terhadap kina...
walaupon x cantik..xp kina akan cuba untuk cantik di hadapan-NYA..


insyaallah...


7 coment cini:

are_lin@yu said...

hehe org npk mka lain skt msti ingt kacukkan ;-)..senyum ja eh kina dlm pic..hihi

Cinta Misteri said...

hahaha...mula2 CiM ingatkan
kacok tue means Kacak
tehn baca ulang2 rupanya kacukkan.

biasalah tue, bila muka lain skit jer mesti org ingat mix. tapi yerlahhh, idung kina tu mcm pakistan lahhh

Cik Nur said...

sama macam kak niena, tersalah tafsir gak mula2 baca..heee. :)

sesiapa sjlah, kalau tgk lain sikit rupanya, tantu ingat kacukan... :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hehe...bukan kacuk kan...len kali cakap jer xder kacuknya semua anugerah dr Allah S.W.T :)

wan nurul hezrina said...

hehe kacuk ngan pak arab ker pak pakistan?hehe ayah kelantan belah mana yunk?hubby org sana mama nurulpun org sana.melor n tumpat

Chic Na said...

jawab kat diorang 'kacuk negeri je'. :)

izan mama mia said...

hihihii..akhirnya jumpa juga entry ada muka kina yer...yeaah..berjaya misi mama mia..hihi

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu