.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

24 October 2012

salam aidli adha


assalamualaikum...





selamat hari raya aidil adha..maap zahir dan batin....

ha nanti daging kita kongsi nak..huhu..

heppy je lembu 2..pelik nyh..huhu...

salam aidil adha..moga adha kali ini membawa rahmat dan berkad kepada kita semua insyaallah..



amin


rindu arwah atuk..dia meninggal malam raya haji.mase 2 kina baru 15 tahun..
skarang dah 19..kiranya dah 4 tahun dia pergi..xp masih dalam ingatan kami..law balik kampung rasa macam dia ade je ngan kiteorang..kina cucu kesayangan arwah atuk..semoga dia tenang di sana:)
al-fatihah:)


12 coment cini:

Arina Shamsul said...

Salam Eid ul Adha dik :)

al-fatihah untuk arwah

Deqla manjew said...

salam aidiladha kina..lembu tu happy sbb dia sedia dikorbankan krn Allah.. :)

Deq's Qienz said...

slamat hari raya kina..kalu rindu gan arwah byklah sedekah fatihah gan dia ya..smg rohnya dicucuri rahmat :)

Mrs Velentine said...

salam aidil adha..dan al-fatihah buat arwah atuk

Cik Nur said...

Salam Aidil Adhan juga buat Kina.. :)

izan mama mia said...

salam aidiladhar...kina.

Chic Na said...

salam aidil adha jugak kina.

Al-Fatihah..

Si Matatajam said...

Al fatihah untuk arwah atuk Kina... Salam Aidil Adha...

Cendol said...

semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 beriman :D
salam aidiladha juge kina :D

Cinta Misteri said...

Salam Aidil Adha...

Al-Fatehah utk arwah atuk Kina :)

jg sedey2 yeappp

dya bunga said...

al-fatihah..

wan nurul hezrina said...

senyum jer lembu kat atas2 padahal nak kena korban!hahaha

akk tahun nie raya kat sepital.huhu

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu