.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

23 October 2012

18 xs


assalamualaikum..
kina ade terbaca entry yang berbunyi "stim tengok perempuan mengandung" dari blog pok joe..huhu..
ape ke buang tebiat lah pok joe 2...kina pikir cam 2 .maaf pok joe..hehe..tersalah angap rupanya..rupa2 orang search kat blog di perkataan 2..jadi kina pon nak tunjuk ape yang kita dapat kat blog kina..
ape yang bebudak sekarang suka search..huish..terok sungguh..rosak fikiran..


kina rasa bukit sagu 2 kat pahang...ape lah yang 




7 coment cini:

Cik Nur said...

bila tgk keyword ni, mmg rasa nak gelak terbahak2 kadang tu...

fieda said...

kalau tgk keyword mmg byk yg pelik2..

Chic Na said...

macam2 la kan keluar pelik2 kat keyword tu. huhu..

Karukord Jagau's said...

hehehe...kalau buat entry tajuk tu mau meletop letop tu ekekkee

cerita best said...

heheeheh tq sbb tag pakjoe...heheh bru bca tajuk ja dh kata dekat pakjoe buang tebiat..kes nie pakjoe nk merajuk nie hahaha

Si Matatajam said...

Pelik2 betoi keyword org yg bertenet ni kan..

dya bunga said...

dya pun pernah dpt keyword pelik2

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu