.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

19 October 2012

last payper dah tamat

assalamualaikum..hye korang2..semua sihat ka?huhu...alhamdulillah kina dah habis final exam..walaupon lambat dari yang lain n kina selalu jadi orang yang tutup pagar kat uitm nyh..huhu...
n maaf tentang entry luahan perasaan semalam..sebab sangat tertekan sebenarnya...
doakan kina..kina target 3.5 ke atas..xp tengoklah macam mana nanti..dokan kina taw..
berbalik kepada hal semalam..

kan kina cakap kina antar msg kat ppp 2 kan..
ny msgnya...




n lepas kina antar msg 2 kina terus balik...bilik..maaflah jum yang kat atas 2 x betul sebab malas nak betulkan..tukar fon pom sebab nak prinskrinkan msg 2..hehe..


pastu kina dapat msg nie dari orang yang tengking kina 2...
alhamdulillah pandai mintak maaf..bagus2..orang macam nyh lah yang kita nak...
huhu..


nyh waktu betul yang msg 2 di hntar..

n nie msg balasan dari ppp 2...:)



 huhu..tengah2 sedih 2 kina tengok gambar nie kina jadi gembira balik..gelak sorang2..nyh gambar masa raya tahun nyh..adik kina mang suka posing cam nie taw..mang x peliklah..law korang nak tahu dia sayang sangat songkok dia 2..law kina tanggal dia marah..wat senget macam upin-ipin suka pulak dia..huhu...nielah sorang2 adik laki kina yang kina ade..sayang dia ketat2..


comel x gigi saya:)


 gigi xdek akibat makan gula2 banyak sangat...:)



lastly terimalah mungcung dari kina..huhu..siap pakai baju jpk lagi 2..:)
senyum sikit..huhu..

main screen capture je..:)


thanks sudi support kina..:)thanks semua n jangan lupe join segmen kina taw...:)
nanti dapat free header:)
huhu:)

13 coment cini:

Yana Libra said...

hepi2 selalu okay~ :)

Cik Nur said...

oklahkan..paper pun dah habis.. diorg pun dah ok..

jd senyum selalu..!

dya bunga said...

nk senyum mcm kina..muncung...haha

Mrs Velentine said...

minta maaf & memaafkan itu yang digalakkan..x elok berdendam..kan3x

Chic Na said...

bagusla semua dah ok. senyum sokmo. :)

Si Matatajam said...

Kak M pun tergelak tgk pict Si comel tak da gigi tu..hi hi..

9n0L4 said...

yeayyyy. kina dh abis exam. hehe. meh tlg akak marking paper. :)

shuhadaothman said...

senyum selalu kina. hehe :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

senyum xperlu kata apa2 hehehe

Cik Aini said...

ha kan..
dah cakap kan..org yg sbar Tuhan syg tau..skjap je kan..so byk2 bersabar ye dear :)

hepi2 sokmo tau ;p

Deqla manjew said...

lorh..sekali muncung itek daaa... haha

izan mama mia said...

ini gambar kina eks...yg kecik tu adik eks...hihihi..

wan nurul hezrina said...

Oklah tuh mmg enam lh penting.huhu..cumil adik kina.mcm merah gg dah tk dok.huhu

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu