.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

15 January 2013

wordless wednesday #34



it have been a year in draft..hahaha

14 coment cini:

yana aina said...

berabuk dlm draft erk .. hehehhh boikot mcd !!

hazwan hairy said...

hahaha lma gila bru nk publish..haha

Misz Mieza said...

Lama terperam, baru post ke ? Hehehhe.. DONE for today! ^_~

Misz Mieza said...

Lama terperam dalam draft, dah ranum nampaknya tu.. Hehhehe..

DONE! ^_~

Deq's Qienz said...

nice kina

Cik Nur said...

eh..lama dah isu ni kan....

Mrs Velentine said...

hahaha..punya lama..baru publish hari ni

Nisah Idham said...

lamanye kina simpan..

kalao amik McD tu dah lame basi sayang.. hehe

Sue-Rya Qistina said...

WAHHHHH..setahun tu. lama betul. sama la ngan akak :)

p/s: dik, nnt akak buat entry psl blog awk ye sbb awk dah ubah blog akak aritu. x berkesempatan lg nak buat. huhuhu. mintak mahap tau :(

dya bunga said...

lama tu dh kt draft

Cik Aini said...

setujukkkk :)

Deqla manjew said...

lorhh.. dah lama rupanya...hihi.. tp deqla mmg x p amek pun mekdi tu..huhu

9n0L4 said...

huhuhu. alhamdulillah. dah due bulan tak mkn mcd. ;)

wan nurul hezrina abd halim said...

sama2 kita renung2 kan=)

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu