.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

23 January 2013

review pengiklanan:KELAMBU MODEN



scroll untuk new entry..dan baca ini dulu sebelum scroll ya..:)


entry ini adalah entry pengiklanan...

"aduh gatal pulak kaki ni nak tidor pun tak selesa 
sedangkan dan pasang ubat nyamuk dan sembur resect semua.."

apa solution?

memperkenalkan kelambu moden ianya melindungi anda dari nyamuk dan banyak lagi kebaikan dan faedah..selain harga yang berpatutan ia juga memberikan keselesaan kepada penggunannya...
tidur anda akan lebih nyenyak dan di buai mimpi indah sampai esok pagi...

masih ragu-ragu..percayalah telah ramai yang membelinya dan berpuas hati...
anda bila lagi??

berminat...????







jangan lepaskan peluang keemasan ini..stok juga terdapat dalam dua pintu.
.sebelum ini hanya satu pintu


untuk maklumat lanjut sila ke
http://mummyrinazone.blogspot.com/
dan melihat sendiri koleksi koleksi menarik..



atau terus email kepada
nurulhezrina@yahoo.com.my
atau zamdina@yahoo.com
atau sms/tel 017-3288087


kelambu ini adalah kelambu yang terlaris di pasaran...



27 coment cini:

Cik Nur said...

teringin mahu memilikinya satu.. :)
senang simpan kelambu ni..

Si Matatajam said...

Akak dah sambaq dua tau kelambu moden ni

Leeza dayasari [santai leeza] said...

wow.. macam khemah...

hazwan hairy said...

eh mcm khemah..sesuai tuk knk2 ni..

wan nurul hezrina abd halim said...

tersenyum baca kina promot..tq dear..muaaah cekt=)

LYAfrina said...

promo baik punyer

lelamaisara said...

tolong promot kan blog nurul..nice..

Mrs Velentine said...

best kan kelambu moden kak nurul jual ni

nanieybarnieylurviey said...

Hehe.. Cntik2. :)

Hatimi Tahirruddin said...

wah mcm menarik kelambu ni...ala2 kemah pun ada jugak...

Cinta Misteri said...

wahhhhh...terbaeklah Kina. promotion ni, mesti ramai yg buat tempahan lepas ni.

Promote blog CiM yg tak seberapa tue....hehehehe (gurau jep)

вʋввℓɛ ρσρƨ said...

hehee. comel kelambu nie la ;)

timm_bill said...

mcm baby punya kelambu..hik3..

Dianaa said...

eh bentuk macam khemah je

are_lin@yu said...

nice kina ;)

izan mama mia said...

kelambu...dh lama tak tido dlm kelambu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

promo kaw2 yer kina

Fieda Rafli said...

mmg best kelambu ni..satu family boleh masuk..hihi

TiranaAduka said...

tak pe.ta tetap komen disini walau sticky post

Misz Mieza said...

Memang best kalau dapat kelambu ni.. Tdo mesti nyenyak jer.. =)

Deqla manjew said...

Wahhh pomot habis- habisan.. hihihi

dya bunga said...

ok gakk kelambu ni..hihi

Cik Aini said...

dulu x suka tidur dlm kelambu rs rimas tp sejak g umah kwn aritu mmg diwajibkan tdo dlm kelambu umah dia,so rs mcm best la plak :)

QasehnyaRania said...

menarik.tp kurang selesa tido dalam kelambu.

in shaa ALLAH :D
boleh bagi pada sesiapa yg berminat kan :D

Dayana Bahar said...

Dah peenah pakai.. sgt useful...

Ain Dzaya said...

wah besarnya kelambu..parents nak tidur skali dalam tu pun bole..:p

Ain Dzaya said...

wah besarnya kelambu..parents nak tidur skali dalam tu pun bole..:p

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu