.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

02 January 2013

wordless wednesday #32




psss..xnak bukak group gsf fb sebab nanti jeles ngan mereka berlapan.xnak..xnak..
huhu...teringin nak dengar suara cik nur pulak..kak deqla dah dengar...:)

sape nak bagi kina number fon..nak kacau cik nur..hahaha:)

22 coment cini:

hazwan hairy said...

nk tau gsf tu apa?hehe

are_lin@yu said...

hihi..tak mo jles2 kita kan fmly..hehe...

Chic Na said...

akak dh dengar suara cik nur tau. serak2 basah gitu. jgn jeles. hihi..

Mrs Velentine said...

heheehe....akak pun jealous

miz ruha said...

^_^

aReLaN said...

memang betul tu.hehehe

Leeza dayasari [santai leeza] said...

nice word.

Hatimi Tahirruddin said...

nice entry kina...

Cik Nur said...

errr....mengapakah..? ni mesti terpengaruh dengan entry2 diorg ni kan....

adeh laaa...!

Deqla manjew said...

xkan nk dgr sore nur kot..sore lain2 xnk dgr ke.. haha. tu la.. kalo deqla x p mmg jeles thp gaban! ;p

wan nurul hezrina said...

mcm manalah gaknya jalan ke syurga=)amin kina semoga kita semua dapat nikmat syurga..pasti indah=)

Mimie said...

kata kata yg indah

pha is said...

nice word..

Si Matatajam said...

Alaaaa akak pun sedih tau x dapat dengaq suara Nur ngan Deqla malam tu sb Khalish sakit.,hu hu..

dya bunga said...

dya pun rasa nk kaco nur..haha..

Ain Dzaya said...

dah lama betul tak singgah belog kina..hai kina..apa khabar..makin bizi ye skg ? handle banyak event...chaiyok2 tau...

Ain Dzaya said...

dah lama betul tak singgah belog kina..hai kina..apa khabar..makin bizi ye skg ? handle banyak event...chaiyok2 tau...

Ain Dzaya said...

dah lama betul tak singgah belog kina..hai kina..apa khabar..makin bizi ye skg ? handle banyak event...chaiyok2 tau...

nik ros said...

nnt boleh join lagi. mesti byk lagi diorg akan buat aktvt kan. jgn jeles2.hehe

Arina Shamsul said...

Suara nur macam suara linda onn kan dear..hehehe..suara mama tak nak dengar ke? Hahahaha.

Dayana Bahar said...

Misteri.. nape nak kaco ciknur ni hehe sian dia

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

akak pn xpenah g dgr suara nur hehehe

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu