.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

16 January 2013

perfume berjenama??





Perfume Special
Ada sorang mamat tu masuk ke dalam lif untuk naik ke tingkat lapan sebuah bangunan.

Sampai tingkat satu, tetiba je masuk sorang awek cun lagi bergaya lalu menyembur perfume ke tubuhnya."Ini perfume mahal tau..jenama Beverly Hills, RM400 sebotol," katanya angkuh. Bengang giler mamat tu.

Sampai tingkat tiga, masuk lak sorang mak datin juga menyembur perfume ke tubuhnya. "Perfume Vecinza dari Itali, RM1000 sebotol tau," kat mak datin tu lagi angkuh berbanding awek cun tadi. Lagilar menyampah giler mamat tu.

Sampai je tingkat lapan, pintu lif pun terbuka dan mamat tu sedia lar nak keluar dari lif. "Proootttt!!! Sebelum keluar mamat tu sempat mengeluarkan "gas aslinya" dalam lif tu. "Telur rebus kedai mamak. Tak mahal, lima puluh sen sebiji jer..,"kata mamat tu selamba lalu berjalan meninggalkan kedua pompuan kerek yang mula termuntah dalam lif.




sumber muka buku



entry autopublish:)

18 coment cini:

CikZaniff said...

hahaha..lawak kot..xpasal2 dpt perfume percuma kan..:)

misz uzmy said...

hahahha ....50 sen je...
terbaekk

Mrs Velentine said...

hahhaha...itu mmg wangi

Mrs Velentine said...

,kkk.k.,jjj'k,yj;ujy,;luy;,ujy'ujuj,. fg b nh,l,l n, n b

Ratu Hatiku said...

hahahaha......

Cik Nur said...

hahahahahahaha...

padan muka depa.!

Leeza dayasari [santai leeza] said...

ISYH TAK SENONOH.

Si Matatajam said...

Muahahahaha..amekawwwww perfume asli tu

Yana Libra said...

mmg padanlah ..hehe :p

9n0L4 said...

hahaha. skali bau lime posen tu tak hilang sampai ke sudah.

wan nurul hezrina abd halim said...

hahhaha kalah bau minyak wangi rm1000..heheheh ingat kina nak promot minyak wangi plak.huhu

LYAfrina said...

haha..slumber sungguh mamat tu

nanieybarnieylurviey said...

Hehehe.. Da fkir mcm kak nurul jgk. Ingt kina jual perfume

Hatimi Tahirruddin said...

hehehe terbaik bau telor....

Cinta Misteri said...

perfume berjenama made in sendiri...heuwwwww...

kina, myb yg dtg uitm tu benar adalah ainan. actualy lagu 150juta tu dh sgt lama diupload cuma skang baru popular stelah disuntik muzik commersial.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hahahahaha terbaekkk punya perfume dpt

NoEn said...

terbaik la perfume tu...kiki

Chic Na said...

hihi.. konfem nak muntah.

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu