.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

20 November 2012

wordless wednesday #26




21 coment cini:

hazwan hairy said...

yeahhh!1 betul tuh..hehehe...

munirah :) said...

setuju :)

Cik Nur said...

Betul...!

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

setuju,,mesti ambik mase utk memaafkan

Deqla manjew said...

betul2.. sekali terluka akan ingat selamanya...wlupun dah pun memaafkan..huhu

Chic Na said...

macam cermin pecah jgk. dah pecah mmg boleh cantum balik tp dah tak leh guna.

are_lin@yu said...

bab hati mmg susah sikit..huhu

Jna marcello said...

NIce quotes ;))
Tq for sharing this

Arina Shamsul said...

betul tu dik,umpama alluminium juga..hehehe.

wan nurul hezrina said...

amboi bermadah plak dia..mmg besi kalau bengkok tak leh betul ek kina=)

wan nurul hezrina said...

salam petang rabu dik=)bz ker2..akk datang lawatnie.mata dah ngantok nih

Solehah Shamsuddin said...

urmmm :(

LYAfrina said...

;-(

luka itu akan terus kekal mninggalkan parut.. jgn biarkan parut tu badarah.. takut mjadi mkin parah

Si Matatajam said...

*thumbs up* nice quote

Solehah Shamsuddin said...

betul tu kina.tapi hati akak dh keras mcm batu,xda feeling utk time laki lg :(

Cik Aini said...

betul2..
suka sgt qoute tu..tepat sekali
kdg2 wpun dh patah & bercantum semula ttp x sama seperti yg asal..kan Kina kan :)

yana aina said...

betul tue ... setuju ^^

Che Rosliza Che mat said...

betul tue...hati terluka memang susah untuk di ubati...

wan nurul hezrina said...

Datang tgk kina malam2 smbil tgk maharaja lawak..da mamamke?

Hatimi Tahirruddin said...

hihi...kesan bengkok mesti masih boleh nampak walaupun dah adjust dengan baik...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

perlu ada sifat memaafkan dalam diri supaya hati xterluka lg

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu