.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

03 November 2012

entry seram..

assalamualaikum.
.terbaca dari blog alya natasha
ade software yang boleh buat wajah kita 20 tahun akan datang..
jadi kina pom ape lagi cuba lah kan..
dah hasilnya menakutkan kina....
kina x pasti korang takut ke tak..
xp korang layan lah gambar menakutkan bagi kina...
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
yang nyh lagilah menakutkan empat mata..fuhhh..
pelik kan gambarnya..








kina terfikir bila gambar jadi cam nyh adakah
 kina masih wujud di dunia ini mase umur kina 39 tahun 2...?
semoga jika kina sudah tiada ketiadaan kina itu tidak menyusah kan semua orang..\
dan kina pegi dalam ketenangan..
amin..

huhuhuhu..korang nak cuba?
nah..cuba sendiri:)



17 coment cini:

Lady said...

asal mata jadi empat tu ? hehehe

hananhadila said...

nak cube laa :D

Cik Adieb said...

Nak try gak lah

Cik Aini said...

kihkihkih
seram makk nakkk...
tokse lah wat nti kang tkejut beruk lak nengok muka sdiri 20 taun akan dtg.muahahaha

are_lin@yu said...

haish lain benar ni..20 thn nti mda g tu..huhu

Cik Nur said...

errr..mata tu nape eh jadi empat..?hihihi

Karukord Jagau's said...

nk cuba ke tak ek...?
malas lh hihihihiii

Chic Na said...

mata 4 yg tak tahan tu. huhu..

Cinta Misteri said...

Kina, mengarutlah software tu. CiM ni dahler tak berapa nak macam Nasha Aziz, so CiM mmg takkanlah nak bagi sesiapa memburukkan lagi keadaan.

Hehehehe, seram lah

izan mama mia said...

akak xnk cuba...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hahaha mata 4 tu lawak sgt aih

cweet pinky said...

woah , scary ! CP pown pernah cube tapi takde la jadik gini , sampai mata ade 2 pasang , hahaha ,alien kerr ??

9n0L4 said...

eeeeee. tak nak la buat. hihi. mengigau kang. ;)

wan nurul hezrina said...

Taklah takut tapi bila tgk gambar tuh terus jadi fening.huhuhu

dya bunga said...

pelik sgt jdinya..hihi

Deqla manjew said...

x seram la sbb x nmpk pun gmbrnya..haha

Si Matatajam said...

Lain tu..Kina nnt tak camtu la...

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu