.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

02 November 2012

sudah setle




lihat gambar di atas..huhu..kina dah postkan sedikit 
cenderahati untuk pengomen tegar blog kina pagi tadi..
insyaallah samapai dalam masa seminggu..huhu...
dan adik kina tersayang x g skolah ari nyh sebab saket perut cirit birit..


dan xd hidung dia berdarah..
dan malam nyh sekali lagi hidung dia berdarah..
korang tahu x kenapa?
ade kaitan ngan saket pape x?
takut jugak..kina..
jom share pendapat korang..
sangat memerlukan:)

10 coment cini:

Cik Nur said...

nur selalu juga hidung berdarah ni..
nur tak tahu lah sebab pe, tapi nur rasa, mgkin panas dalam badan..

cepatnya kina poss..

hazwan hairy said...

best lah yg slalu2 komen tu..hehehe..

are_lin@yu said...

wahh bez2 tk sabar tgu dorang uopdate,,hehe

Jue Jaynee said...

wow bestla

Chic Na said...

bestnya diorg dpt hadiah.

kesian adik kina. xtau la apa punca hidung berdarah ni.

Si Matatajam said...

Tak sabaq nak tgk rupa adiah tu..bertuahnya dahku..
Adik kak M pun camtu gak masa kecik..orang kata sebab badan terlalu panas...

Cik Aini said...

x pernah la lg jd mcm ni..
tp selalu dgr kalo hidung berdarah ni sbb panas..x tahu la betul ke tak kan :)

wan nurul hezrina said...

Isyk kina kena bawak adik g jupe doctor..tak Berani nak kata penyakit apa..jgn bg melarat

dya bunga said...

bestnya siapa yg dpt

Deqla manjew said...

yeayy.. x sabar nk terima...hihi

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu