.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

29 November 2012

rempah masak hitam

assalamualaikum...
masya allah kina lupa nak up entry..
tentang nyh..
x boleh tinggal nyh sebab sangat penting untuk di kongsi..
huhu..dapat nyh dari kak izan mama kepada mia
alah mia yang suka hello kitty 2..huhu..
comil budaknya..
okeyh nyh adelah rempah masak hitam..
kina pasti rmai yang dah cuba kan?
sangat2 sedap taw..dan berbaloi..
jom tengok gambar bawah nyh..:)







 alamak gambar yang lain hilang dari fon kina mungkin 
adik kina terpadm..biaselah dok kat umah adik yang pegang fon..huhu..:)

nanti kina masak nyh lagi kina post entry ya..huhu..

xp komen kina tentang rempah masak hitam nyh adelah

ayah kina cakap perh cukup rasa...memang sedap lah kan..
buat pulak time waktu daging korban ngah banyak ag..huhu..mang anagkat kening makan..huhu..

jadi korang yang nak tempah sila ke sini..




jdi semua kina syorkan anda cuba atau anda akan menyesal kerana tidak mencuba..huhu..
percayalah..


p/:mood nak balik campus cam xdek lah..:)

9 coment cini:

9n0L4 said...

ya Allahhhhhhh. bile la akak nak masak rempah ni. alem dah dpt dari mama izan. :)

Dunia Wilma said...

Mesti sedap kan :-)

Chic Na said...

sedap kan kina. akak pun suka. ;)

N.Aima K said...

waaah!! dah boleh jadi menantu..pandai masak pandai jahit..

Sue-Rya Qistina said...

as salam dik. nnt bg email kt akak. akak nak mintak tolong wat blog editing. ni email akak suria1907@yahoo.com. tq!

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

wahh sedapnye,,,,=) idaman mak mertua ni,hahah

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sedaap sgt...akak dh try :-)

Si Matatajam said...

Perghhh mmg sedap sgt

izan mama mia said...

dah masak yer..bagus

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu