.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

28 November 2012

magik majik

cuba teka apa kah itu?cepat2 teka..
yang tepong magik
xp ape guna tepong nyh..tok wat magik ka..





salah..jom scroll untuk kegunaannya..:)



ya itu dia...iya di gunakan untuk...




ya menyaluti ayam...
huhu..


xp dah tersalah salut dah..
sepatutnya salut macam kfc..





inilah hasilnya...yup sedap di hidang untuk makan tengah hari..huhu..



enak juga di cicah ngan serbuk cheese..
hahaha,,kina nyh kedekut serbuk nyh taw...
kina bagi sket2 sorang je rase..hahaha..




ya digunakan juga untuk udang...

comel je udang 2..






tengok berselera adik kina..huhu..maaf gambar senget..huhu...
jadi cam ne nak dapat kan serbuk majik ini...
yup tekan sini..
dapatkan jugak serbuk cheese sedap macam kfc 2...
p/s:thanks kak dayana sebab bagi kina serbuk majik 2..huhu..:)
insyaallah order akan menyusul..
korang jangan lupe order taw...xkan menyesal punya..:)



psss.nyh entry minggu lepas dalam draf..huhu

xd sempat buat sotong celop tepong lagi...


10 coment cini:

shu said...

sedap2!

nanieybarnieylurviey said...

menikmati sungguh adik kina.. lapar la plak.. :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

leeza yg tak pandai memasak pun.. mcm tgk ni. mcm ok jer.

Si Matatajam said...

Amboi berselera Si adik tu makan...

Akira Al-Fateh said...

Tadi adik saya pun baru buat ayam ala KFC. hehehe

Chic Na said...

serbuk cheese dah lama order. serbuk magic belum pernah order.

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

kompom sedap ni =)

Arina Shamsul said...

mama dah rasa..serbuk cheese kak dayana..yeay! mmg sedap..hehe.

Hatimi Tahirruddin said...

ooh ingatkan majik camne td...hehe...terasa lapar plak bila tgk gambar2 kat atas ni...

Dunia Wilma said...

Terliur jugak tengok udang tu bah ^_^

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu