.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

23 November 2012

trafik bulan oktober..


\
kina copy nyh dari nuffnang..
dan waw peningkatan lah trafik bulan oktober(xp x ingat minggu bila..huhu)..
huhu..
kina x pandai sangat pasal nyh semua...




sape tahu nyh ape?
kina xpaham lah..huhu..

n kina pelik kina xdek earning sangat..huhu..:)

n yang iklan everlast 2 cam ne ek?



sape nak ajarkan kina pasal nuffnang..?



20 coment cini:

Chic Na said...

akak pun tak pandai sangat. hihi.. pada yg pakar, sila beri tunjuk ajar.

D i n said...

din x pandai pasal nuffnag haha takpenah dpt BE dari nuffnag dan ptus asa haha :D

Solehah Shamsuddin said...

wah tingginya UV.tahniah ye

nanieybarnieylurviey said...

apa yg kina xfhm?? psl uv pv ke?

happy weekend kina :)

izan mama mia said...

jgn tanya akak,..akak langsung tak tahu pasal nuff nih..hihih

intanfirdaus247 said...

Kina, kak intan pon blurrrr bab nuffnang nih..hehehe

Hatimi Tahirruddin said...

saya tak pakar lah dalam bab2 earning...belum register pun nuffnang lg...huhu :(

Cik Nur said...

kena tnya yg pakar ni, nur pun tak bape pakar sangat...

MAY said...

dl akk sll emel dgn bloger yg byk earning sbb nk tau fungsi sbnr n how to make earning wif nuffnang..:)


blasah je mkn durian.sbb ari tu masa x tau prgnen...da mkn byk durian.tetibe je tau da pregnent 6 weeks.hihi.tp mkn x byk..ad le 7,8 ulas..

Arina Shamsul said...

mama tak dapat ajar la dik,sebab mama pun blur ttg nuff ni..hahaha.

miz ruha said...

tak arif juga pasal nuffnang ni... sikit2 tu boleh la...

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

tak twula kina sal ni,hehe

9n0L4 said...

akak pun sdg bljr pasal nuffy ni. kdg kdg tak fhm jugak. huhu.

Cinta Misteri said...

Huhu..CiM jrg nk check trafic

Mrs Velentine said...

ni ajar mcm mn kina

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kina earning kita akak nek klu ada yg klik iklan nuff kt blog kita..

Che Rosliza Che mat said...

akak pun tak tahu sangat tentang nie...

Si Matatajam said...

Tahniah ada peningkatan tu..Cer tanya Shida..dia pandai bab2 Nuffnang ni..

Deq's Qienz said...

alamak sorii akk lg xpndy bab² nih..huhuu

sHaRiNa eLyaNa said...

sama la sha pun xda BE masuk..huh~

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu