.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

10 December 2012

naik sem(ceritera 2)

okeyh ny part 2 dari cerita part one ri 2..
kina kene jaga hari pendaftaran pelajar
jadi seawal pagi dah kene adelah kan?
sebab yelah orang nak daftar mesti kene awalkan?



nyh antara mereka yang berdaftar...:)




hahaha..kina jaga bahagian stiker elektrik...




nah tengoklah..x makan sarapan lagi..huhuhu...:)

banyak x invois 2..haha..korang tengok lah sendiri penatnya tangan kina..2 baru pagi...



belum petang lagi..huhu..:)


mula tugas kul 8 sampai 5 petang:)




alhamdulillah menjalankan tugas dengan jayanya.:)

14 coment cini:

Mrs Velentine said...

teringat masa buat pendaftaran utk budak matrik dlu

sHaRiNa eLyaNa said...

slmt kemabli ke alam persekolahan :)

Chic Na said...

rajinnya kina, sampai tak sempat makan. :)

intanfirdaus247 said...

hi kina..wah dah jadi senior dah..:)

Cik Nur said...

selamat bertugas kina...

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

tahniah kina dpt selesaikan dgn jayenye,hihihih

Deq's Qienz said...

alhamdulillah terbaekk la kina :)

lelamaisara said...

chaiyok chaiyok kina....:)

etuza said...

tahniah mendaftarkan pelajar baru boleh cari kawan antara blog, manalah tahu kot ada pelajar baru ada blog kan...maklumlah cabnggih dah ICT ..

Hatimi Tahirruddin said...

wah...hehe mesti penat kan...tapi syok boleh ragging budak2 baru...betul tak? (haha gurau je...)

Si Matatajam said...

Alahai siannya Kina sampai x sempat makan yek..

dya bunga said...

busy nya smpai xsempat mkn

nanieybarnieylurviey said...

Hectic life tp happy sbb dpt tgk mcm2 karenah :)

wan nurul hezrina said...

semakin ramai budak2 pandai kan?buktinya lenguh tangan daftar kemasukan dowg.hehe.teringat masa kat u dulu..arwah abah hantar akak.akak tak pernah tau duk asrama bila kena tinggal masa memula daftar kat u dulu dengan abah akak demam panas..sbb jauh dr family=)teringatnya n rindu btul kat arwah

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu