.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

02 December 2012

maaf kan daku kasih




hahaha..entry tangkap kasih kan?
huhuhu..oklah x leyh lame2..
kejup je nyh ade sengang antara maghrib dan isya'
kina cuma nak cakap kina bz sket 2 3 hari nyh..
jadi tiada kunjungan ke blog korang..
jadi awal awal kina nak mintak maaf dulu ya..


sebab?
1.nak kena hendel budak part one dan pra diploma..sebab diorang budak baru kan..
2.sebagai exco disiplin dan keselamatan.kina kene kawal diplin yang tak terkawal dan keselamat..awal2 sem nyh kan..
3.ape lagi preparation untuk diri sendiri lah untuk semester baru dengan harapan yang baru dan emangat penuh iktizam..huhu.


jadi kina mohon maaf atas kekangan masa..
jika di izinkan TUHAN akan adelah tapak kaki 
kina di blog2 korang dalam masa akan datang ya..


salam ukhwah fi sabilillah dari kina..:)
jangan segan silu ya
teru jejal ke blog kina..:)


MAAF

13 coment cini:

sHaRiNa eLyaNa said...

wah bestnya jd exco hehe..apapun tu yg ptg..kwjipan teruskan ya :)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

moge dipemudahkan segala urusan ye kina =)

Chic Na said...

it's ok kina. dahulukan mana yg penting k. ;)

intanfirdaus247 said...

xper kina..take ur time k dalink

Si Matatajam said...

Wah dh jd exco ni mmg bz la kan..hi hi..

Deqla manjew said...

tiada maaf bagimu..muahaha.. ok2..dimaafkan dear.. :)

are_lin@yu said...

tak pa kina..wat yg mn pnting dlu k..

Cik Nur said...

Maaf di terima.. heeee.. :)

Mrs Velentine said...

xpe..buat mana yg penting dulu

Nur farahiza said...

ok kina , buat keje u dulu :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

wow... ada entri khas...

Cinta Misteri said...

Salam ukhwah, maafkan kak jugak yep :)

wan nurul hezrina said...

paham2 dulu pernah melalui kebz an itew..hehe

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu