.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

20 June 2012

segmen : Ciri -ciri Lelaki Yang Aku Idamkan



http://sharfynarzmiss.blogspot.com/2012/06/segmen-ciri-ciri-lelaki-perempuan-yang.html


wah..hehe..tersipu2 kina..cube korang tengok tajuk kat ats 2...sangat2 membuatkan kina malu malu kucing..hehe..law korang nak tahu kina pernah buat karangan tentang my future husband da;am bahasa inggeris taw..panjangnya adalah dalam 700 word..haha..xp banyak gile gramatical error..haha..yelah kina kan x pandai sangat orang putih punye language ny..

okeyhlah sebenarnya kina bukan nak cerita sal karangan 2 xp kina nak cerita pasal
lelaki idaman kina/my future husband

jadi 5 ciri lelaki idaman adalah

kalau boleh lelaki 2 mempunyai wajah yang sejuk mata memandang.(pleasent looking).bukan pe..kina yang nak hidup selama-lamaya or sampai akhir hayat ngan dya kan,yang nak pandang dye hari2..kina x cakap dye mesti hensem,xp jika dia memopunyai wajah yang menyebabkan kina rasa damai didisinya itu suah cukup bagi kina..bukan pe,.law hensem2 sangat kan berlaku pulak perebutan..hahaa..lagi pown kina ny bukan lah cantik kan..hehe..

okeyh kalau boleyh kina nak seorang suami yang boleh terima kina seadaanya..boleyh terima kelemahan kina n sentiasa memperbaiki diri kina ke arah yang lebih baik..mean menuju redha ALLAH..sangat2 menginginkan lelaki seperti ini..sebab sekarang dah x ramai taw laki macam nyh..kene berebut2 dulu baru dapat..hehe...

kina juga menginginkan seorang lelaki yang menghormati keluarga kina..sebab keluarga kina adalah seluruh hidup kina..i love my family them much...jadi bila si dia menghormati ibu bapa kina kina akan rasa yang dia juga menghormati kina..betul x?


kina juga menginginkan seorang suami yang dapat membimbing kina menuju JANNAH..dengan erti kata lain yang dapat menegur kina dan mengisi segala kekuarangan kina..tidak semua manusia perfectkan..jadi kina mahu kami saling lengkap melengkapi...


kalau boleh lelaki 2 adalah pilihan dari family kina..atau family kina setuju dengan orang yang bakal menjadi suri di harti kina..jadi perhubungan kami tu nanti akan di redoi oleh orang tua..



kina rasa 2 jew kod yang mampu kina sharekan..jadi law korang2 semua nak join klik sini

jadi mangsa tag kina adalah..

1.miss banu

2.triple m

7 coment cini:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg ciri2 tu yang kita nakkan...alhamdulillah kina akak dh dpt ciri2 suami idaman hihihi....kina contest mcm mn :))

kinara kinatara said...

@Wanieyssangat2 beruntung bagi sape yang dapat..hehe.akak salah sorang darinya..hehe..kina nyh bila entah..hehe..contest..boleyhlah..

Miss Syahbanu said...

hehehe sweet..thankz sbb tag saya yer..

Sharfynarz Sharfnie said...

thanks join dear , hope dapat llki yg didamkan nti okay , amin =)

Masha Meisters said...

insyaallah...ada lah yang pasti buat kina tu...hehe

dieyna said...

Kina.. Jangan terlalu meletakkan kriteria sebab nanti pasti ada yang berbeza.. apapun pilihan kina tu mmg the best ,,hehe

Unknown said...

dr segmen yg sama
http://nnaaqua91.blogspot.com/2012/06/segmen-ciri-ciri-lelaki-perempuan-yang.html

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu