.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

20 June 2012

aku pemimpin..



bagi menjawab soalan kenape kina menghilang sejak memnjak nyh..kina dah publish satu entry 2..ny dya..
okeyh..jadi dalam entri tersebut ayat2 kina tersangatlah tergantung..betul x..
hehe..kina siap nak main teka2 lagi ngan korang semua..tetapi malangnya xdek sorang pom yang teka..hehe..
haha..sebenarnya kina telah menjalani satu temu duga semasa sem lepas..mean kina semester 2..
xp bukan temu duga kerja taw..xp temu duga untuk jadi AHLI JAWATANKUASA PERWAKILAN KOLEJ..hehe
dan dalam temu duga tersebut kina telah diasak dengan pelbagai persoalan.banyak sesangat pesoalannya..
kalau korang nak tahu kina sampai menangis2..sebab soalan dye 2 banyak yang menyinggung hati kina..


then,bila kina balik dari cuti semester baru2 ny,kina lihat nama kina telah naik sebagai salah seorang AHLI JAWATANKUASA PERWAKILAN KOLEJ(JPK).sangat2 x sangka sebab waktu temuduga 2 kina rase kinalah orang yang paling teruk kene..
okeyh..jadi ape kaitan pekara nyh dengan x publish entry?

okeyh sebenarnya kina,sedikit sibuk dengan meeting yang diadakan pada setiap malam..kami terpaksa memngadakan meeting untuk membahagikan tugas untuk membuat rangka or kertas kerja untuk semester ini dan hadapan selain sibuk dengan kelas..dan pade cuti sabtu ahad 2 kami semua di minta menghadiri kursus PEMANTAPAN JPK..aktivitinya tersangat2lah padat..

jadi kina xdek mase untuk berbloging..hehe..

kina masuk 2 pegang jawatan ape?

okeyh yang nyh kina akan buatkan dalam satu entry yang lain k...jadi tunggu..

jom tengok gambar kina nyh..hehe..saje nak show of sikit..

hehe..budak gedik..

3 coment cini:

Cinta Misteri said...

Hamboiì posing sakan. Dh jd org pnting skang yea. Ok, kepimpinan melalui tauladan..

kinara kinatara said...

@Cinta Misterihehe..posing2 jugak..tanggungjawab ken jalankan..barulah betul..x gitu akak...hehe:)

Dieyna said...

bagus kina aktif.. dah kuar nanti senang nak pohon kerja...

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu