.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

13 June 2012

segmen tammat:)








assalamualaikum..hehe,,korang mesti dah bace tajuk kat atas 2 kan..
segmen ape yang dah tammat 2..sebenarnya segmen nyh ha..



segmen 2: 6 pekara tentang saya


ha..dah tamat pown..sape x join??umm..malas kawan korang2 yang x join..hehe..guraw jelah..
kina tetap akan kawan ngan korang sebab nanti kina nak wat contest so korang2 kene lah join..hadiah dye menarik taw..sape yang xnak hadiah menarik cam 2kan?rugi taw..nanti korang join taw..

okeyh sekarang dengan rasminya kina menutup segmen tersebut

jadi kepade para perserta jomlah blogwalking n tinggalkan komen di belog peserta yang lain..same2 blogwalking barulah meriahkan x gitu?
hehe..yang tak join pown boleyh blogwalking jugak k..hehe..ok nyh senarai pesertanya..





7 coment cini:

ATIQAH said...

tak sabar nak bw ! ! heheh :)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Opss!YM terlepas la pulak ngan segmen u dear...:)

9n0L4 said...

yeayyy. dh bw sume 62 org! :)

Deq's Qienz said...

xsempat nk join..ny kina wat lagik ek..

N.Aima K said...

thnk u dear for the opprtunity :)

Masha Meisters said...

haa...contest kina insyaallah Masha jebakkan diri sebab sponsor ramai dari GSF...sambil memberi sokongan buat teman2 semua...hee

Dieyna said...

dah join pun hehe

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu