.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

10 June 2012

otoke?kelas dah mula


assalamualaikum...
koniciwa..
hwo ai ni..
sawadikap..
hehe
yang paling penting salam satu malaysia,uitm di hatiku..

otoke,otoke,(means,macam mane nyh).

hehe..fakta dari kina kelas dah start hari nyh,lebih kurang satu jam jep lagi kelas akan start..kina rase macam x cukup pesedian pulak nak hadapi kelas 2..hehe..xp kina akan usahakan supaya niat kina x lari.

nyh kina punya azam untuk sem ny..

kina nak belajar untuk mendapat redho ALLAH di samping mendapat dekan,(dean list).sekurang2nya,adik2 akan mengangap akaknya contoh terbaik dalam pelajaran,xdeklah dok puja artis sana sinikan..dan kina harapa sesangat usaha 2 akan membuahkan hasilnye nanti..


korang semua doakan kina taw..korang nak x tengok gambar sakan kina..hehe..jup eyh kina nak godek2 koleksi gambar kina yang x banyak 2..




hehe..hanye gambar nyh yang jumpe..gambar nyh di ambil waktu kamera rosak..hehehe.:)



oklah sampai sini jep..nanti kina sambung cam ne first class ri nyh..

5 coment cini:

Deq's Qienz said...

xper dik tarik nafas pnjang² buang segala kesusutan, bykkan beristighfar..InsyaAllah :)

9n0L4 said...

nape gmbar berkerut² tu. tahan kentut ehhhh. hihihihi

kinara kinatara said...

@Deq's Qienz

umm.insyaallah..hehe..:)

kinara kinatara said...

@9n0L4hehe..waktu kat situ panas sesangat menghadap matahari..hehe:)

dyabunga said...

dpt dekan??tahniah ye..
seronoknya dapat dekan

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu