.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

07 June 2012

aku student bergantung pade ptptn




tajuk kat ats 2 sesangat sedih kan..xp serius sejak kina belajar u ny kina hanya bergantung pade duit ptptn..
nak mintak kat parent kina rase x patut sebab parent kina nak tanggung adik2 kina lagi..
law kina nak mintak kina jadi serba salah..
jadi sekarang dah nak masuk sem baru jadi kina sangat2 membutuhkan uang..hehe..sape sudi derma..(guraw jep)

sekrang nyh kina dalam dilema kewangan..sesangat dilema..hehe..

ramai membe2 kina un dah mula pening kepala..
jadi apakah penyelesaianya..




nota jari:kepala ayah kina dah botak pikir sal anak dye yang sorang ny..nak gune duit..

7 coment cini:

Akira Al-Fateh said...

Salam,
Kina trylah mintak biasiswa/pinjaman lain.

Yayasan KL & yayasan Bank Rakyat dah buka pemohonan skrg :)

Anzulna said...

sis plak bgantung dgn MARA, tp case pon hampir serupe. so nk provide enough money time cuti sem buat part time :)

CikMai said...

samalah, mai pun bergantung dgn ptptn . tak suka jadi beban mak ayah, dh besar :)

9n0L4 said...

hehe. siannn. nak mintak malu kan. kalau ditanye, cepat² je jwb takde. ;)

kinara kinatara said...

@9n0L4hehe..malu ade jugak..xp xnak jadi beban family..,pikir 2 kali

kinara kinatara said...

@CikMaihehe..betul2..:)

kinara kinatara said...

@Akira Al-Fateh
boleyh ker..hehe..law boleyh nak jugak nyh..

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu