.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

26 May 2012

jom timbang belog





hye korang jom timbang belog korang kat sini:)
hehehe..jangan segan2 k..
pecuma jep..dah timbang bagi taw kina taw berat ke ringan belog korang 2.
hehe..
ok belog yang ideal beratnya antara 50 kg hingga 100 kg..haha.guraw jep..




berat ideal ialah < 150 KB (Less than 150 KB)









Domain(s)anda: Diperkuat oleh http://trainerfariz.blogspot.com




(contoh http://trainerfariz.blogspot.com )



14 coment cini:

9n0L4 said...

arghhhh. nampaknya blog akak dah obesiti agknye. haha. 337 kb. ;)

kinara kinatara said...

@9n0L4umm kene kurangkan sidebar ny..hehehe

ISs said...

Alahai...nak kena diet kan lg ni...
dah nk masuk 200 da ni..

ISs said...

Alahaiii...kena diet lagi ni...
dah nak 200 da ni...

ISs said...

Alahaiii...kena diet lagi ni...
dah nak 200 da ni...

Dieyna said...

saiz error ni .. peciter huhu

dyabunga said...

dya 109.23..hihi..

Nash Eira said...

ira pnye blog terlebih ringan la...
76.73 KB jew..xckop mkn ni..haha :)

N.Aima K said...

saya pun obesiti hihihi bnyk letak gmbr kot ;)

kinara kinatara said...

@ISs
agak r..ko kene banyakkan diet nyh..

kinara kinatara said...

@Dieynakina dah buatkan untuk akak dah ok..

kinara kinatara said...

@dyabungahehe..dya punye oklah...maintain..

kinara kinatara said...

@Nash Eirahehe..oklah 2 ira..susah nak dapat blog yang ringan taw..

kinara kinatara said...

@N.Aima Kkene kurangkan makan nyh..

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu