.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

29 October 2013

Jom berkenalan dengan shaklee| testimoni kina

ehem ehem...ok ok piching dan okeyh suara semua dah ok..mari kita semua nyanyi sama sama...oyeh...eh..x boleh x boleh...suara itu aurat..jadi simpan balik suara kita tau adik adik..


okeyh hari nie kina nak cerita sedikit pasal product SHAKLEE nie...
kina nie sebenarnya ada resdun taw..dulu tak da lah ketara sangat...
kulit pom bersih ja...
tapi lama lama resdung tu semakin teruk..
pagi pagi mesti bersin dan hidung berair..

jerawat pon dah mula pandai untuk tumbuh tu yang geram sangat tu...
muka jadi tak bersih..

pastu kina ada terbaa pos akak nie tentng product
SHAKLEE

ada set resdung jadi kina pon ape lagi beli lah sebab nak cuba kan...

kina ambik ALFALFA COMPLEX DENGAN B-COMPLEX


dalam seminggu kina makan SHAKLEE.bila bangun pagi hidung dah tak berair bersin pun dah hilang...
jerawat pun dah mula hilang sikit sikit...

bagi kina SHAKLEE nie memberi kesan jugak pada kina...sebab kina memang xde ambik ubat..
hanya consume SHAKLEE je...
alhamdulillah...

banyakkan minum air...insyaallah..xp sifat menyembuhkan tu datang dari ALLAH kan...atas kehendak DIA juga kita di sembuhkan...

kalau korang nk tahu SHAKLEE bukan hnya ada beberapa product tapi sebenarnya SHAKLEE banyak sangat produc untuk ibu ubtuk anak untuk ayah...semua adaaa...

kalau korang nk beli product nie sebenarnya ramai je yang jual..
.jadi korang boleh beli dengan pengedar pengedar sah di seluruh malaysia..

tapi kina beli dengan sorang akak blogger ie...

kak dayana
http://wardahilmu.blogspot.com/
https://www.facebook.com/best.shop.73?ref=ts&fref=ts






7 coment cini:

Dayana Bahar said...

Thank u kina... speechless..

Cik Nur™ said...

shaklee ni, mmg okay.. :)

cweet pinky said...

CP pun baru nak cuba... :)

Deqla Manjew said...

shaklee mmg terbukti bagus kan.. ramai blogger yg jadi pengedar produk nih.. ;)

Solehah Shamsuddin said...

wah, kiranya boleh hilang resdung la jgk ni ye. testimoni yg kina bgtau ni mcm boleh hilangkan resdung jgk ni.

Solehah Shamsuddin said...

wah, kiranya boleh hilang resdung la jgk ni ye. testimoni yg kina bgtau ni mcm boleh hilangkan resdung jgk ni.

Chic Na said...

cikna pun makan.. best kan.. :)

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu