.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

13 July 2015

final dah habis masa untuk buat kuih raya

masyaallah alhamdulillah,,
hai assalamualaikum semua,,
kina dah habis final papr jumaat yang lalu..
alhamdulillah..
but sedih sikit paper akhir tu formatnya 
lain sikit dari past sem sebelum ni..
so jawab pun ala kadar ja...
(sedih lagi ni)
pssstt..jangan bagi tahu sesiapa taw...

kina ada rahsia nak bagi tahu ni..
hehe..kina kan baru beli oven..hehe..
umur 22 nak masuk 23 baru tercapai niat nak beli oven...hehe..

penat kumpul duit siling tu...hehehe..
di sebabkan dah ada oven maka raya tahun ni kina 
 nak try buat kuih yang senang senang dulu..
biasa raya kina akan buat popia nestum dengan
kek coklat tapi tahun ni kena banyakkan sikit kot kuih
hehe..yang dah siap nya baru semprit popia nestum dengan cornflakes madu...
buat sesorang di temani adik adik yang kecik jadi lambat sikitlah..

hehe...adik yang lain blom balik lagi..
ni type laju laju...tak sempat nak betulkan typo..hehe
sebabnya nak siap siap p bandar nak beli barang buat kuih lagi..

n nak ambik adik kat hostel..


nanti kina story lagi k..

0 coment cini:

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu