.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

21 June 2015

kina dan chipsmore


assalamualaikum...

kina dan chipsmore??
apa kah kaitannya??
ya banyak kaitannya..hehe...

sebab kina selalu tenggelam timbul dalam dunia blogger ini...

adui..siapa ada petua macam mana nak curi masa untuk berblog berbisness dan belajar..

masa ku kini ciput saja..ini dah nak dekat final baru dapat buat entry..

janganlah ada yang rindu kina sampai bermimpi mimpi(ada ke?)

hehe...

insyaallah after final kina akan mula berblogging balik...
cant promise but insyaallah..

eh...
tak sangka blog picisan kina ni ada pembaca setia,...
hehe..

nanti kina story ya...


salam sayang dari kina...

salam ramadhan penuh barakhah...





6 coment cini:

khadijahmustafa said...

ASSALAMUALIKUM
Salam ziarah kinara kinatara.
salam ramadhan karem
nak tanya blog awak ada dua orang admin eh?
:)
cepat2 tulis lagi ya.
keep writing kinatara kinatara
ehm..kinatara kinatara mean japaness languge

Chic Na said...

hai kina.. mesti la akak ingat kina lagi.. huhu..

good luck exam!

dya bunga said...

macam akak lepas final baru ada masa..hehe.. sebelum final tu memang busy dengan assigment..

Cik Aini said...

hahahah
kalo gitu kita sama la Kina
kina Chips akk more
chipsmore..hahaha

*Kina sihat?
blog baru eh?

E'in said...

takpe kina.. final tu lg penting.. e'in pun kejap timbul kejap hilang.. hihi

LYAfrina said...

Y LAH..MSING2 BZ DGN URUSAN MSING2 SKARANG NI..


salam aidilfitri..
maaf zahir & batin

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu