.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

13 July 2013

wah dah berapa hari kita puasa ya??


assalamualaikum...wah dah empat hari kan kita puasa?

jadi amacam masih bertenaga...haaa...

yang kurang tenaga tu korang ade rasa nak ambik suplimen untuk kekal bertenaga sepanjang hari tak??

ha akak nie ada jual product shaklee

https://www.facebook.com/best.shop.73?ref=ts&fref=ts
ha yang belum add boleh lah add dulu ya..


kina pom pakai product shaklee taw..kina pakai ubat resdung..

alhamdulillah dengan izin allah product nie memberi kesan pada kina..

insyaallah tawakaltu alallah..



berbalik kepada cerita sebenarnya banyak yang kina nak ceritakan xp tak pasti nak mulakan dari pada mana..

cerita yang tertunggak tak sah katalah kan..



okeylah nanti lah kina ceritakan cerita yang kina nak ceritakan tu..


ape kata korang tengok promosi kat fb kina nie..terbaik tau...



jomlah tengok tudung tudung yang tengah promosi sekarang nie..

mana tahu ada yang berkenan di hati..

leh terus beli untuk raya tak gitu..:)


1)https://www.facebook.com/media/set/?set=a.461907853905427.1073741880.371855699577310&type=3(only rm14 sehelai)

2)https://www.facebook.com/media/set/?set=a.461900747239471.1073741879.371855699577310&type=3(0nly at 20 sehelai)

3)https://www.facebook.com/media/set/?set=a.461755563920656.1073741878.371855699577310&type=3(a price state in the picture)

4)https://www.facebook.com/media/set/?set=a.459951437434402.1073741875.371855699577310&type=3(rm16 only sehelai)

5)https://www.facebook.com/media/set/?set=a.456317541131125.1073741868.371855699577310&type=3
(only at rm12)



the price state are not include postage..






6 coment cini:

9n0L4 said...

kina pun pakai shaklee ke skrg. hehe. kuat betui pengaruh die. :)

Chic Na said...

salam ramadhan kina.. ;)

lelamaisara said...

selamat berpuasa kina....

Deqla Manjew said...

dah hari ke 6 kina.. hihi.. salam 6 ramadhan.. =)

E'in said...

salam ramadhan kina... :)

Si Matatajam said...

Hari ni dah 8 Ramadhan...selama berpuasa Kina

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu