.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

06 September 2013

koko minda terbaik...

assalamualaikum dan salam sejahtera..
hari nie kina punya entry lappy nya di taja oleh



aqilah rosnan...

yeah..untunglah lappy di taja...hehe..
actually kina tak dapat lagi nak balas komen komen korang semua..
dah terkumpul dalam 400 komen yang tak terbalas..maafkan saya semua..

tidak dapat diri ini membalasnya..

gelap nya kina..acctually kat dalam tu panas sangat tu yang
 kulit memang nampak berminya gila..tambah  tambah tak pakai pape.


setiap gambar ada cerita di sebaliknya kan..dalam gambar nie kina ngan kawan kawan dari grout ENT nak buat geyumi xp masing masing tak reti..hahaha..
kelakar kan..



yang nie akhirnya jadi gyumi dari kami..hehehe...




keyla dan cechenah

chechenah dan qila

my calculus 3 lect call them qila square...
always together...

ape aje kina tu,..hahaha..


gambar spontan kami...


ain dan qila

ipah dan qila


cun tak kami..?

muka penat bergambar..


goku dia mai daaaa..


she always like that...



eh asyik tunjuk gambar sampai lupa nak cerita pasal koko minda kan...hehehe


maaf maaf..jadi korang yangnak tahu lebih lanjut tentang koko minda boleh ke blog kawan kina nie...dia ada cerita tentang koko minda...

http://novelhati93.blogspot.com/2013/08/koko-minda.html


oklah sampai sini jelah kod..bubye,,,,,,




12 coment cini:

Ifah Imqaidhar said...

aduhh terharunyaaa kat ruby, sayang ruby lebih ! hehehe

hazwan hairy said...

ehem2...hehe

Rosmiza Ali said...

Kat mana ni Kina? =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

Solehah Shamsuddin said...

Wah ni msti sahabat sejati selamanya. kan.hehe :)

Cinta Misteri said...

hikhikhil....tengok kina jer dah terbuka minda. senyummmmm manjang

Deqla Manjew said...

amboii meriahnye .. seronok dpt kumpul ngn kengkwn..

lelamaisara said...

pic berposing punye pasal sampai lupe nak cerita ea..ehehhehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah happy jer tgk kina n kwn2

Cendol said...

hihi suka tengok korang.meriah jee..semoga bersahabat sampai ke jannah :)

Busyra Bt Takiyudin said...

wah2. smua comel2. hehe

9n0L4 said...

tamar koko pun bagus kina. coklat kurma. :)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

wah berposing ye semua gadis2 cun ni=)

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu