.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

01 February 2013

PENGIKLANAN:Rafhanah De' Blogshop


"INI ADALAH ENTRY PENGIKLANAN YANG AKAN DI PING SELAMA SEMINGGU JADI JIKA ANDA INGIN MEMBACA ENTRY SETERUSNYA SILA SCROLL KE BAWAH"
ANDA DI GALAKKAN UNTUK MEMBACA ENTRY INI..
KERANA IANYA BERMANFAAT UNTUK ANDA.
**Rafhanah De' Blogshop adalah sebuah kedai maya di bawah naungan
Rafhanah Trading Sdn. Bhd yang menjual pelbagai jenis
aksesori wanita termasuk tudung, pakaian, kain pasang,
produk kecantikan dan juga kesihatan.
-ONLINE STORE-**


URL BLOG : http://rafhanahblogshop.blogspot.com/

URL FANPAGE :https://www.facebook.com/pages/Rafhanah-De-Blogshop/313970201981684?ref=hl




Antara produk terbaru :-
1. Treenea Virgin Coconut Oil Antioxidant (VCOA)
2. Tony Moly Pocket Bunny Face Mist
3. Felinna Inchloss Slimming Lotion
4. Felinna Beauty Vitamin C Plus Pure Collagen (PMCVC)
5. Kolagen Rumpai Laut Asli (Pure Marine Collagen)
6. Tony Moly Tony Tint
FELINNA INCH LOSS

APA KEISTIMEWAAN SEHINGGA MENDAPAT SAMBUTAN PALING HANGAT MASAKINI?

• Diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang), untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.

• Dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(Jd jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)

• Bagi yang sedang mengamalkan pengambilan pil kurus atau dalam rawatan penurunan berat badan juga boleh menggunakannya untuk membantu mempercepatkan proses pembakaran lemak

• Selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga membantu memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.

• Boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)


CARA PENGGUNAAN :
~Sapu 2x sehari sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur~
***

Picit secukupnya dan sapu ke bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (ikut arah / lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.
Boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang juga boleh mengamalkannya)





TONY MOLY TONY TINT
COLOUR : Cherry Pink


PRODUCT INFORMATION : 
Liquid type tint that express clear and animate lips color. The content of jojoba oil helps it to rapidly absorbed in lips. The excellent of cellular regeneration ability encouraged the plow power and elasticity. 



MAIN INGREDIENT : 

>> Jojoba Oil : Efficacy of jojoba oil - Moisturizing efficacy to inhibit moisture loss. Prevent oxidation of the skin. Spots, wrinkles suppression. 

>> Stevia : Antiviral action. Improve immunity. Rich in carotene. Maintain healthy cells. 



CARA PENGGUNAAN : 

~Dotkan beberapa titik Tony Tint ke bibir bahagian dalam. Kemudian ratakan dengan menggunakan jari.~ 

P/S : Untuk kesan terbaik, oleskan bibir anda dengan pelembap bibir terlebih dahulu. Boleh juga digunakan sebagai pemerah pipi (blusher).






terdapat pelbagai lagi barangan kesihatan dan kecantikan yang di jual di Rafhanah De' Blogshop...jom sesama kita serbu..:)

16 coment cini:

Shakira Pathi said...

sakan dye promote bisnes sekarang hehe.btw good luck :)

Cik Nur said...

semoga bisnesnya berjaya... :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

x pernah pakai lagi produk di atas.

Cik Aini said...

mcm berminat lah Kina dgn Tony Moly Tony Tint tu..simple sgt :)

izan mama mia said...

felina/..femes sekarang barang nih

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

fellina top skang ni kan

lelamaisara said...

baru nak try produk felina ni..:)

Cendol said...

wahhh kina bussiness ye.fellina ni hot ni skrg.teringin pulak nak cubaaa!!

Karukord jagau said...

owh saya tdk menggunakan menda nih hehheee

Cinta Misteri said...

serious felluna tu dibacakn dgn ayat Quran...byk btul iklan produk ni kt fb. tp tkde mentioned plak...
gincu tu comellahhhhh

wan nurul hezrina abd halim said...

dah guna tapi tak disiplin..malas sokmo..hehe mcm mana nak nampak kesan.pasnie kena pakai semula

Ain Dzaya said...

nak toly moly lip tint tu..tp cam tak memadai je klu beli online...

Ain Dzaya said...

nak toly moly lip tint tu..tp cam tak memadai je klu beli online...

LYAfrina said...

gud luck buat blogshop MM

Arina Shamsul said...

toly tint tu mama bekenan la.tp halal ke produk tu?huhu

are_lin@yu said...

nice kina ;)

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu