.. close

: WELCOME :

selamat datang semua ke blog kina :)

02 August 2011

menanti sinar harapan

salam




menanti harapan,
agak2 ak dapat x baik n dye semule,
macam x jer,
salah xlaw ak berharapan yang aku akan dapat berbaik n dye semule,
salah x aku doakan dye cepat sembuh,
salah x law ak sayang dye lg,
salah x law dye maseh di hati,








salahkah aku bila aku bukan seperti ak yang dulu;
seorang yang ceria dan sentiase tersenyum
xp saekarang mane perginye senyuman ak




kenape aku jadi macam ny,
adakah ini kerana dye,
adakah ini kerane ak sendiri yang bodoh melayan perasaan.










betape bodohnye aku....








maaf atas salah silap ak  selama ini...






thank 4 kenangan yang singkat...








1 coment cini:

9n0L4 said...

mesti ade yg lebih baik utk kina, yg lebih hargai kina. ;)

Cute Pink Kaoani
 

Copyright © 2012 Reserved to Kinara kinatara
Design by kinatemplete by farisha idayu